هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

  • ۰
  • ۰

نوشتن مطالب عالی یک انتخاب است. می توانید زمان و کار لازم را برای ایجاد محتوای عالی و ایجاد یک برند مرفه انتخاب کنید. یا می توانید مسیر آسان را طی کنید و محتوای ضعیف بنویسید - مسیری که در نهایت شما را به جایی نمی رساند. این تنها باعث اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

 

 

 

مسیر بازاریابان محتوا مشخص است. برای افزایش رتبه بندی سئو ، به دست آوردن ترافیک و یا رهبری ، باید مطالب بسیار خوبی در وبلاگ یا وب سایت خود داشته باشید.

 

اگر محتوای اصلی را بنویسید ، موتورهای جستجو به سایت شما کمک می کنند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرد. به عنوان مثال ، گوگل به روشنی بیان کرده است که آنها را دوست ندارند و سایت هایی را با محتوای تکراری مجازات می کنند. به عبارت دیگر ، Google می خواهد به سایت هایی با کیفیت بالا که حاوی محتوای اصلی هستند پاداش دهد. بنابراین نه تنها محتوای عالی وب سایت بهتری ایجاد نمی کنند بلکه رتبه سایت شما را نیز بهبود می بخشند که این امر می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تجارت شما بگذارد.

 

دلیل شما برای داشتن یک سایت محتوا ، چه برای تجارت و چه یک سرگرمی شخصی ، مهم است که انجام این کار صحیح باشد. در این پست وبلاگ ، ما نکاتی را برای تولید محتوای عالی بیان خواهیم کرد.

 

در ابتدا ، بررسی می کنیم چه چیزی باعث ایجاد محتوای عالی می شود ، و سپس به سایت هایی خواهیم رفت که دارای محتوای عالی هستند.

 

1. محتوای اصلی را ایجاد کنید

همانطور که گفته شد ، محتوای اصلی از Google و بازدید کنندگان شما فاصله زیادی می گیرد. کپی کردن محتوای افراد دیگر به مجازات Google منجر می شود ، که می تواند خط پایین شما را خراب کند.

 

می خواهید اثبات کنید؟

 

به یاد می آورید که قبلاً در رده های برتر گوگل ، مقالات الکترونیکی را پیدا می کنید؟ شما آنها را دیگر نمی بینید ، و این تصادفی نیست. آنها یکی از سخت ترین ضربه ها به روزرسانی الگوریتم گوگل بودند ، که هدف از آن جلوگیری از رتبه بندی محتوای بد است.

 

Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز می شد ، اما محتوای اصلی نبود. گوگل آنها را به خاطر این مجازات مجازات کرد ، و این باعث شد که Mahalo نیاز به محوری در تجارت خود داشته باشد.

 

اما بگذارید این موضوع را کمی بیشتر انجام دهیم. اصل نیز به معنای اصالت است. ایده های شما باید اصلی باشند! اصلاح مجدد همان مفاهیم یا سایر پست ها بارها و بارها اصلی نیست. اگر محتوای شما پخش شود ، هیچ کس به آن پیوند نخواهد داد - و این هدف در وهله اول هدف نوشتن محتوا را خراب می کند.

 

این قطار فکری است که بیشتر صاحبان وب سایت دارند (فکر کردن که آنها را دچار مشکل می کند):

 

"بنابراین در اینجا می گوید که ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم ... خوب ... خوب ، چگونه می توانیم این کار را تا حد امکان و ارزان انجام دهیم؟"

 

"آیا ما می توانیم یک ربات ایجاد کنیم تا محتوای آنرا جمع کند و مجدداً آن را به شکلی از دستکاری مجدد ترکیب کند که حداقل موتورهای جستجو بخوانند؟"

 

"آیا ما می توانیم از نویسندگان محتوا ارزان قیمت ، نزدیک به برده کار ، برای نوشتن محتوای پرکننده استفاده کنیم؟"

 

"آیا می توانیم مقالات خود را از سراسر وب گردآوری کنیم و فقط اجازه ارسال مجدد آنها را کسب کنیم؟"

 

متوقف کردن این راه!

 

به یاد داشته باشید این دو قانون در زندگی:

 

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.

اگر حرف مفیدی ندارید ، به هیچ وجه آن را نگویید.

این دو نکته ساده شما را در مسیر تولید محتوا با کیفیت و بازده برای سالهای آینده حفظ خواهد کرد. آنها همچنین می توانند در جنبه های دیگر زندگی شما کمک کنند

منابع:

 

 

  • ۹۹/۰۴/۱۵
  • رضا ایزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی