هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به موبایل جدید نیاز دارید؟ نکاتی برای کمک به شما در انتخاب بهترین ها.

تلفن های هوشمند BG یکدیگر را پیام رسانی می کنند

قبل از خرید تلفن هوشمند بعدی خود ، انجام تحقیقات مهم است تا بهترین گزینه برای شما پیدا شود. فناوری نسبتاً خوبی به آنها وارد می شود و این روزها در نظر گرفتن چیزهای زیادی وجود دارد.

 

در این صفحه:

 

  • آیا باید تلفنی را به صورت صریح یا از طریق برنامه خریداری کنم؟
  • سیستم عامل های تلفن هوشمند
  • اگر از طریق تلفن خود از اینترنت استفاده کنم ، چه می شود؟
  • پذیرش و پوشش
  • کیفیت دوربین گوشی
  • عمر باتری
  • سایر ویژگی ها برای جستجوی گوشی های هوشمند
  • قیمت یک تلفن هوشمند چقدر است؟
  • آیا باید تلفنی را به صورت صریح یا از طریق برنامه خریداری کنم؟

آیا تلفن هوشمند خود را به صورت مقرون به صرفه خریداری می کنید ، یا موبایل خود را در یک برنامه قرار می دهید و به مرور زمان آن را پرداخت می کنید؟ پاسخ این است - این بستگی به آنچه شما می خواهید خریداری کنید. هر دو گزینه را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است.

 

پرداخت مقدماتی ممکن است در دراز مدت صرفه جویی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد ، بنابراین اگر بتوانید هزینه آن را بپردازید ، قطعاً ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید.

اما اگر پرداخت پیش فرض گزینه ای نیست ، گزینه های زیادی برای برنامه تلفن پس از پرداخت هزینه وجود دارد.

اگر به گزینه طرح تلفن بروید ، مبلغی که در آخر پرداخت می کنید بسته به قرارداد فردی و نحوه استفاده از تلفن شما متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آیا خرید یک اسمارت فون به طور کامل ارزان تر است؟

 

سیستم عامل های تلفن هوشمند

سیستم عامل تلفن (OS) چیزی است که باعث روشن یا خاموش کردن گوشی (و احتمالاً شما) می شود. سه گزینه برای انتخاب وجود دارد:

 

سیستم عامل آیفون اپل (iOS)

اگر قبلاً دستگاه های دیگری که توسط اپل مانند رایانه لوحی iPad ، لپ تاپ Macbook یا دسک تاپ Mac ساخته شده اید ، یا قصد خرید آن را دارید ، یا قصد خرید آن را دارید ، یک آیفون با استفاده از iOS گزینه خوبی خواهد بود.

 

اگر دوست دارید یکنواختی قابل اعتماد و بدون تعجب و سازگاری کامل با طیف وسیعی از دستگاه ها را دوست داشته باشید ، باید iPhone را با استفاده از iOS در نظر بگیرید ، گرچه هزینه ای با قیمت بالایی را نیز پرداخت می کنید.

سیستم عامل لپ تاپ و دستگاه های رایانه رومیزی اپل از نظر ظاهری و ظاهری مشابه به آیفون در حال تحول است ، بنابراین شما باید بدون نیاز به یادآوری چیزی از حرکت از یک دستگاه به وسیله دیگر راحت باشید.

اگر قصد خرید اپل واچ را دارید ، به یک آیفون نیاز دارید ، زیرا Apple Watch با هیچ تلفن هوشمند دیگری کار نخواهد کرد.

Google Android

Google Android یک پلتفرم باز است به این معنی که هر شرکتی می تواند برنامه هایی را برای دستگاه های هوشمند با استفاده از سیستم عامل اندروید ایجاد کند. شما می توانید آن را در همه جا پیدا کنید ، از ساعت های هوشمند گرفته تا تلویزیون گرفته تا یخچال ها تا اتومبیل.

 

اگر دوست دارید تجربه تلفن همراه خود را سفارشی کنید و می خواهید به محض بیرون آمدن با جدیدترین دستگاه های فناوری کار کنید ، یک تلفن هوشمند مبتنی بر Android بهترین شرط بندی شماست.

با این حال ، ماهیت باز این سیستم عامل همچنین به معنای وجود یکسان بودن در ظاهر و احساس در مقایسه با محیط بسته بسته iOS اپل نیست.

آخرین تلفن های هوشمند اندرویدی توسط شرکت هایی ساخته شده اند که عناصر ظاهری و ظاهری خاص خود را معرفی می کنند. بنابراین ممکن است شما طرفدار موبایل های ال جی یا هواوی باشید و چندان مشتاق سامسونگ یا موبایل های Oppo نباشید ، حتی اگر همه این مدل ها با همان سیستم عامل کار کنند.

سیستم عامل ویندوز فون (پایان عمر)

CHOICE نمی تواند ویندوز فون را توصیه کند ، زیرا حتی نمی توانید یک گوشی را پیدا کنید ، اما پشتیبانی از توسعه دهندگان برنامه را دریافت نمی کند.

 

بررسی تلفن های هوشمند

به دنبال تلفن های هوشمند هستید؟

ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

 

به بررسی تلفن های هوشمند مراجعه کنید

اگر از طریق تلفن خود از اینترنت استفاده کنم ، چه می شود؟

اگر متوجه شدید که به جای لپ تاپ خود به دنبال تلفن هستید تا آخرین بررسی های CHOICE را بررسی کنید ، به یک مرورگر وب خوب در تلفن هوشمند خود نیاز دارید. اگر مرور زیادی انجام می دهید ، تعداد قابل توجهی از فیلم های YouTube را تماشا کنید یا می خواهید قبل از به اشتراک گذاشتن آنها به طور آنلاین عکس های خود را ویرایش کنید ، سپس اندازه صفحه نمایش (بیش از 5 اینچ) و وضوح تصویر (حداقل HD) نیز فاکتورهای مهم برای تلفن شما هستند.

 

پذیرش و پوشش موبایل

دریافت سیگنال شبکه عامل مهمی در استفاده روزانه از تلفن هوشمند است ، اگرچه بیشتر و بیشتر ما از نقاط مهم و مناطق Wi-Fi برای برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم. اما اگر هنوز از تلفن هوشمند خود برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کنید ، یا می خواهید به صورت آنلاین از یک کانون Wi-Fi دور شوید ، به استقبال خوبی نیاز دارید.

 

4G ، همچنین با عنوان LTE (Long Term Evolution) یک استاندارد بی سیم برای سریعتر عملکرد آنلاین از تلفن همراه شما است.

پوشش 4G در حال بهبود است و با جدیدترین شبکه های 5G پهنای باند بیشتری را ارائه می دهد.

شرکت های بزرگ حمل و نقل مانند Vodafone ، Optus و Telstra طی چند سال آینده عملکرد قوی تری را در یک منطقه وسیع تر ارائه می کنند.

قبل از خرید تلفن هوشمند بعدی خود ، اطمینان حاصل کنید که برای شبکه تلفن همراه خود بهینه شده است. برای شفاف سازی اوضاع هنگام خرید تلفن ، با فروشنده بگویید که اگر با Telstra یا 900MHz هستید اگر با Optus یا Vodafone هستید از تلفن 850MHz پشتیبانی می کنید.

 

کیفیت دوربین گوشی

کیفیت ضبط تصویر و فیلم فقط با وضوح گوشی هوشمند شما تعیین نمی شود بلکه امکان ارائه تصویر خوب در شرایط مختلف نورپردازی نیز وجود دارد.

 

اگر از تلفن خود به عنوان دوربین استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید به دنبال یک مدل با اختصاصی باشید

 

 

  • رضا ایزدی
  • ۰
  • ۰

نوشتن مطالب عالی یک انتخاب است. می توانید زمان و کار لازم را برای ایجاد محتوای عالی و ایجاد یک برند مرفه انتخاب کنید. یا می توانید مسیر آسان را طی کنید و محتوای ضعیف بنویسید - مسیری که در نهایت شما را به جایی نمی رساند. این تنها باعث اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

 

 

 

مسیر بازاریابان محتوا مشخص است. برای افزایش رتبه بندی سئو ، به دست آوردن ترافیک و یا رهبری ، باید مطالب بسیار خوبی در وبلاگ یا وب سایت خود داشته باشید.

 

اگر محتوای اصلی را بنویسید ، موتورهای جستجو به سایت شما کمک می کنند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرد. به عنوان مثال ، گوگل به روشنی بیان کرده است که آنها را دوست ندارند و سایت هایی را با محتوای تکراری مجازات می کنند. به عبارت دیگر ، Google می خواهد به سایت هایی با کیفیت بالا که حاوی محتوای اصلی هستند پاداش دهد. بنابراین نه تنها محتوای عالی وب سایت بهتری ایجاد نمی کنند بلکه رتبه سایت شما را نیز بهبود می بخشند که این امر می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تجارت شما بگذارد.

 

دلیل شما برای داشتن یک سایت محتوا ، چه برای تجارت و چه یک سرگرمی شخصی ، مهم است که انجام این کار صحیح باشد. در این پست وبلاگ ، ما نکاتی را برای تولید محتوای عالی بیان خواهیم کرد.

 

در ابتدا ، بررسی می کنیم چه چیزی باعث ایجاد محتوای عالی می شود ، و سپس به سایت هایی خواهیم رفت که دارای محتوای عالی هستند.

 

1. محتوای اصلی را ایجاد کنید

همانطور که گفته شد ، محتوای اصلی از Google و بازدید کنندگان شما فاصله زیادی می گیرد. کپی کردن محتوای افراد دیگر به مجازات Google منجر می شود ، که می تواند خط پایین شما را خراب کند.

 

می خواهید اثبات کنید؟

 

به یاد می آورید که قبلاً در رده های برتر گوگل ، مقالات الکترونیکی را پیدا می کنید؟ شما آنها را دیگر نمی بینید ، و این تصادفی نیست. آنها یکی از سخت ترین ضربه ها به روزرسانی الگوریتم گوگل بودند ، که هدف از آن جلوگیری از رتبه بندی محتوای بد است.

 

Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز می شد ، اما محتوای اصلی نبود. گوگل آنها را به خاطر این مجازات مجازات کرد ، و این باعث شد که Mahalo نیاز به محوری در تجارت خود داشته باشد.

 

اما بگذارید این موضوع را کمی بیشتر انجام دهیم. اصل نیز به معنای اصالت است. ایده های شما باید اصلی باشند! اصلاح مجدد همان مفاهیم یا سایر پست ها بارها و بارها اصلی نیست. اگر محتوای شما پخش شود ، هیچ کس به آن پیوند نخواهد داد - و این هدف در وهله اول هدف نوشتن محتوا را خراب می کند.

 

این قطار فکری است که بیشتر صاحبان وب سایت دارند (فکر کردن که آنها را دچار مشکل می کند):

 

"بنابراین در اینجا می گوید که ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم ... خوب ... خوب ، چگونه می توانیم این کار را تا حد امکان و ارزان انجام دهیم؟"

 

"آیا ما می توانیم یک ربات ایجاد کنیم تا محتوای آنرا جمع کند و مجدداً آن را به شکلی از دستکاری مجدد ترکیب کند که حداقل موتورهای جستجو بخوانند؟"

 

"آیا ما می توانیم از نویسندگان محتوا ارزان قیمت ، نزدیک به برده کار ، برای نوشتن محتوای پرکننده استفاده کنیم؟"

 

"آیا می توانیم مقالات خود را از سراسر وب گردآوری کنیم و فقط اجازه ارسال مجدد آنها را کسب کنیم؟"

 

متوقف کردن این راه!

 

به یاد داشته باشید این دو قانون در زندگی:

 

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.

اگر حرف مفیدی ندارید ، به هیچ وجه آن را نگویید.

این دو نکته ساده شما را در مسیر تولید محتوا با کیفیت و بازده برای سالهای آینده حفظ خواهد کرد. آنها همچنین می توانند در جنبه های دیگر زندگی شما کمک کنند

منابع:

 

 

  • رضا ایزدی
  • ۰
  • ۰

بهترین وبسایتهای جستجوی شغل نایاب در خارج

یکی از متداول ترین روش های امروزی که افراد متقاضی شغلی از فرصتهای شغلی پرده برمی دارند ، از طریق جستجوی آنلاین است. صدها تابلوی شغلی در آنجا وجود دارد ، همچنین اپلیکیشن ها ، جمع کننده ها ، کانال های رسانه های اجتماعی ، گروه های شبکه ای و وب سایت های شرکت های پرسنلی را انتخاب کنید.

 

خبر خوب این است که آنها لیست های زیادی را ارائه می دهند. خبر بد؟ به راحتی می توانید از همه گزینه ها غافل شوید.

 

بنابراین بهترین مکانهایی که باید برای یافتن شغل عالی بعدی خود به کجا بروید؟ ما این تحقیق را انجام داده ایم تا به شما در تعیین بهترین سایتهای مورد استفاده برای یافتن شغل کمک کنیم. و با وجود تعداد زیادی سایت اختصاص داده شده به صنایع خاص ، ما آنها را با کلیه خدمات عمومی تر و تخصصی تر تقسیم می کنیم.

 

کارفرمایان: ممکن است بخواهید به این سایت های برتر شغلی توجه کنید. از این گذشته ، اگر می خواهید افراد حرفه ای بسیار ماهر را جذب کنید ، می خواهید آن را هر چه سریع و آسان انجام دهید تا آنها بتوانند موقعیت باز خود را پیدا کرده و درخواست دهند. هیچ راهی بهتر از این وجود ندارد که پست کار در وهله اول به استعداد برتر نگاه کند.

 

1. رابرت هال

در برنامه تلفن همراه و وب سایت ما ، هزاران لیست شغلی از شرکت هایی که با آنها در سراسر جهان کار می کنیم پیدا می کنید. بسیاری از فرصت ها منحصر به رابرت هال هستند - بنابراین شما آنها را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت.

 

رزومه خود را ارسال کنید ، برای موقعیت های موقتی یا تمام وقت درخواست کنید و در هشدارهای شغلی مشترک شوید تا در فرصت های کاملاً جدید به روز شوید. ما همچنین نکاتی را برای واگذاری شغل و مشاوره در زمینه پیشرفت شغلی در وبلاگ خود ، یک کتابخانه قوی برای تحقیقات در مورد روند کار و راهنماهای حقوق سالانه ما برای میزان جبران خسارات فعلی صدها موقعیت در زمینه هایی که ما ارائه می دهیم ارائه می دهیم - همه بدون هیچ هزینه ای برای کار سالکها

 

کارفرمایان ، وب سایت ما همچنین به شما امکان می دهد نامزدهای ما را جستجو کرده و برای پیگیری فوری درخواست استخدام ارائه دهید. آیا شما استخدام کارگران از راه دور هستید؟ ما هم می توانیم به آن کمک کنیم.

 

2. CareerBuilder

هیچ لیستی از بهترین وب سایتهای جستجوی شغل بدون این مطلب کامل نخواهد بود. CareerBuilder دو نکته مهم به نفع خود دارد: اندازه و طول عمر ، زیرا این یکی از بزرگترین و طولانی ترین تابلوهای شغلی در اینترنت است. عملکرد جستجوی قوی آن به شما امکان می دهد تا بر اساس معیارهای مختلفی از جمله مکان ، عنوان شغل و دامنه پرداخت فیلتر کنید. این سایت از Google AI برای کمک به جویندگان فرصت های مناسب استفاده می کند و مشاوره و منابع شغلی را برای نامزدهای شغلی ارائه می دهد. برای کارفرمایان ، برنامه های اشتراک ماهانه می تواند در جستجوی نامزدها از طریق ایمیل های استخدام هدفمند ، ابزارهای مدیریت نامزدها و موارد دیگر کمک کند.

 

3. در واقع

علاوه بر مشاغل ارسال شده توسط کارفرمایان ، در واقع ارسال نامه ها از سراسر وب - از جمله صفحات شغلی شرکت و انجمن های حرفه ای - و به شما امکان می دهد محلی یا جهانی جستجو کنید. در واقع میزبان بیش از 150 میلیون رزومه است و ادعا می کند که هر ثانیه ، 10 شغل جدید در سطح جهانی به سایت آن اضافه می شود. منابع رایگان برای متقاضیان کار شامل یک ابزار سازنده رزومه و وبلاگ شغلی است.

 

رابرت هال از سال 1948 به جویندگان شغل کمک کرده است تا فرصت های شغلی خوبی پیدا کنند. بگذارید شغل مناسب را برای شما پیدا کنیم.

 

4. لینکدین

این سایت شبکه برتر به شما امکان می دهد نه تنها از طریق لیست مستقیم کارفرما بلکه از طریق ارتباط با شبکه گسترده خود شغل پیدا کنید. نمایه شما به عنوان رزومه کاری شما خدمت می کند ، و می توانید به راحتی مطالب مرتبط با شغلی را پیدا کرده و به اشتراک بگذارید ، در پست های رهبری فکری از افراد برجسته در حوزه خود بیاموزید و توصیه های پیشنهادی را ارائه یا ارائه دهید. علاوه بر این ، گروه های صنعتی به شما امکان می دهند تا در مباحث حرفه ای شرکت کنید و از شرکت هایی که به نظر شما جالب - و مربوط به جستجوی شغل شماست - پیروی کنید. ویژگی های حق بیمه پرداخت شده عملکردها و خدمات پیشرفته تری را ارائه می دهند.

 

5. Job.com

این سایت بزرگ هشدارهای شغلی هفتگی ، مشاوره جستجوی شغل ، سازنده رزومه و البته ارسال شغل را ارائه می دهد. این وب سایت جستجوی شغل همچنین به شما امکان می دهد رزومه خود را برای استخدام مدیران و استخدام کنندگان بارگیری کنید تا در جستجوهای خود بیابید. این سایت از فناوری هوش مصنوعی و blockchain برای ارتباط دادن افراد متقاضی کار و شرکتها از طریق یک فرآیند کاملاً خودکار استفاده می کند.

 

6. نردبان

این سایت در مورد فرصت های شغلی برای متخصصان سطح بالا ، مدیران و افرادی که قصد دارند در سمت های مدیریت بالاتر قرار بگیرند متمرکز شده است. داوطلبانی که به دنبال مشاغل با پرداخت حقوق سالانه 100000 دلار یا بیشتر هستند ، می توانند پس از پرداخت هزینه اشتراک ، به دهانه های معتبر دسترسی پیدا کنند.

 

7. Glassdoor

Glassdoor نه تنها به شما امکان می دهد شغل خود را جستجو کنید بلکه به افراد این امکان را می دهد که شرکت هایی را که برای آنها کار کرده اند بررسی کنند و اطلاعات حقوق و مزایا را به اشتراک بگذارند ، و به این بینش کمک کنند که افراد متقاضی شغل در غیر این صورت نمی دانند. حرفه ایانی که با یک شرکت مصاحبه کرده اند همچنین می توانند جزئیات مربوط به مراحل استخدام مشاغل را ارائه دهند. در حالی که تمام این اطلاعات باید با یک دانه نمک گرفته شود ، اما کاملاً آشکار است. در سمت استخدام ، Glassdoor به کارفرمایان این امکان را می دهد که نامزدهای شغلی را شناسایی کنند و شرکت های خود را به افراد متقاضی کار بازاریابی کنند.

 

 

  • رضا ایزدی