هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وب سایت انجمن متخصصین مالی


اگر به دنبال کار در امور مالی هستید ، مطمئناً این روزها فضای خوش بینی وجود دارد. در چند سال گذشته سطح استخدام به طور قابل توجهی افزایش یافته است و برخی از کارشناسان معتقدند با ترک بچه های کار ، بچه ها همچنان تقویت خواهند شد.


این بدان معنا نیست که بازار کار هنوز رقابتی نیست ، به ویژه برای نقش هایی که به تجربه کمتری نیاز دارند. اگرچه داوطلبان ابزار مناسب را برای جستجوی خود پیدا می کنند ، می توانند یک پیشرفت اساسی داشته باشند.


در اینجا شش وب سایت وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند یک کار مالی را بدست آورید.


مشاغل eFinancial


برای جستجوی شغل در سایتهایی که فقط بر روی صنعت شما تمرکز دارند ، حرفهایی برای گفتن وجود دارد. در صنعت مالی ، یکی از بهترین ها eFinancialCareers است که مشاغل مالی را در آمریکای شمالی ، اروپا ، خاورمیانه و منطقه آسیا و اقیانوسیه ارسال می کند. متقاضیان کار برای همه چیز از بانکداران سرمایه گذاری و مدیران دارایی گرفته تا تحلیل گران و مجتمع های تجاری پیدا خواهند کرد.

 

روشهای کلیدی


بازار کار در بخش مالی رقابتی است ، اما اگر به دنبال کار هستید ، سطح استخدام ثابت است.
وب سایت های زیادی از جمله Indeed و Simply Hired وجود دارد که مشاغل مربوط به امور مالی را در سایر زمینه ها لیست می کند.
در حالی که برخی از وب سایت ها طیف گسترده ای از مشاغل را ارائه می دهند ، سایتهایی مانند eFinancialCareers نیز وجود دارند که فقط بر روی فرصتهای شغلی در زمینه های مختلف صنعت مالی تمرکز دارند.
انجمن متخصصان مالی یا AFP دارای یک صفحه وب "مرکز شغلی" است که مشاغل مربوط به پست های سطح متوسط ​​تا اجرایی را ارسال می کند.


بانک شغلی مالی


مکان دیگری که می توانید جستجوی خود را محدود کنید ، FinancialJobBank است. این سایت بیشتر از کارفرمایان eFinancialCareers با محوریت ایالات متحده است ، به شما امکان می دهد هزاران شغل حسابداری و امور مالی را بررسی کنید ، از جای خالی در سطح ورود به پست های پیشرفته تر. شکارچیان شغل همچنین می توانند با ایجاد یک نمونه کار آنلاین شغلی به کارفرمایان اجازه دهند که به آنها مراجعه کنند.

این سایت همچنین یک وبلاگ با بسیاری از نکات کاربردی برای دستیابی به شغل مناسب ، مانند تهیه یک جلد نامه موثر و استفاده بیشتر از یک بازدید عادلانه از شغل ، ارائه می دهد.

https://blogs.umass.edu/pbharadia/iranifollow/
https://teach-yourself.ilas.nagoya-u.ac.jp/eportfolios/72/instagram/
https://teach-yourself.ilas.nagoya-u.ac.jp/eportfolios/73/insta/
https://canvas.msstate.edu/eportfolios/11735/insta_robot/
https://canvas.msstate.edu/eportfolios/11736/iranifollow/

 

 eFinancialCareers توضیحات مفیدی در مورد وضعیت استخدام در بازارهای مختلف و مشاوره در مورد مدیریت حرفه شما ارائه می دهد.
LinkedIn
یکی از چالش های اصلی در هر کاریابی ، فراتر از یک رزومه دیگر است. سایت شبکه حرفه ای ، LinkedIn ، می تواند ابعادی شخصی به جستجوی شما ببخشد که اکثر سایت های دیگر نمی توانند آن را ارائه دهند.

مطمئناً می توانید عناوین شغلی مورد علاقه خود را جستجو کنید. (و ممکن است بخواهید آموزش Investopedia ، راهنمای مشاغل مالی را بخوانید.) اما همچنین می توانید روی شبکه خود ضربه بزنید تا ببینید آیا کسی را در این شرکت کار می کنید یا نه. یا مثلاً می توانید به استخدام کننده یا مدیر استخدام بپردازید تا ببینید آیا به همان دانشگاه رفته اید یا نه. با بهره گیری از این ویژگی های سایت ، ممکن است ارتباطی با شرکتی پیدا کنید که در غیر اینصورت ارتباط برقرار نمی کنید.

همچنین برعکس عمل می کند. مدیران می توانند ببینند که دیگران در مورد شما چه می گویند ، شبکه شما را ارزیابی کنند ، مهارت های مختلف شما را مرور کنند و غیره. (همچنین نگاهی به نحوه استفاده از LinkedIn برای بدست آوردن شغل بیندازید.)

 

در واقع و به سادگی استخدام شده است


وقتی نوبت به مرور بیشترین تعداد مشاغل در کمترین زمان می رسد ، سخت است که بتوانید واقعاً و SimplyHired را شکست دهید. هر دو سیستم عامل اساساً به یک شکل کار می کنند و هزاران پست شغلی را از وب سایت های شرکت و سایر تابلوهای شغلی جمع می کنند.

آیا واقعاً و به سادگی استخدام شده تنها وب سایت هایی هستید که باید استفاده کنید؟ احتمالا نه. اما آنها یک نوع شبکه ایمنی خوب هستند و مشاغلی را شکار می کنند که ممکن است از طریق منابع خاص صنعت دیگر پیدا نکرده باشید.

وب سایت انجمن متخصصین مالی
به جای اینکه به سایت های شغلی گسترده و متناسب با همه موارد نگاه کنید ، گاهی اوقات به تحقیق در مورد سازمان های حرفه ای در زمینه شما کمک می کند. یکی از برجسته ترین گروه ها در دنیای مالی ، انجمن متخصصین مالی یا AFP است. "مرکز شغلی" آن عمدتا در سطح متوسط ​​به مشاغل اجرایی ارسال می شود ، بنابراین اگر چند سال از زندگی خود را می گذرانید می تواند روش خوبی برای هدف قرار دادن جستجو باشد.

پس از ورود به سیستم (رایگان است) ، می توانید جستجوی مشاغل را شروع کرده یا رزومه خود را به سایت ارسال کنید تا کارفرمایان در سراسر کشور بتوانند شما را پیدا کنند. یکی از عملکردهای مفید در سایت هشدار شغلی است که با در دسترس قرار گرفتن موقعیت مربوطه برای شما ایمیل ارسال می کند.

خط پایین
استفاده از تابلوهای شغلی مناسب برای صنعت خود می تواند مدت زمان لازم برای یافتن شغل را بطور چشمگیری کاهش دهد. اما به خاطر داشته باشید که جستجوی کلمات کلیدی تنها بخشی از این معادله است. همچنین ساختن شبکه حرفه ای خود بسیار مهم است تا بتوانید از موقعیت های زیادی که هرگز در اینترنت پست نمی شوند مطلع شوید.

با 100000 دلار پول نقد مجازی با Risk Free رقابت کنید
مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران تاجر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! ارسال معاملات به صورت مجازی

 

https://abon.sites.ucsc.edu/2020/10/20/social/
https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/637/youtube/
https://canvas.elsevier.com/eportfolios/25323/insta/
https://canvas.elsevier.com/eportfolios/25324/like/
https://canvas.cornell.edu/eportfolios/472/instagram/
  • رضا ایزدی
  • ۰
  • ۰

بخش فناوری (فناوری) و فناوری اطلاعات (IT) یکی از سریعترین رشدها در ایالات متحده است و اداره آمار کار پیش بینی رشد "سریعتر از حد متوسط" حدود 12٪ برای بسیاری از مشاغل علوم کامپیوتر از سال 2018 تا 2028. زوجی که با توجه به این واقعیت که بسیاری از مشاغل فن آوری دارای حقوق متوسط ​​70000 دلار در سال یا بیشتر هستند ، و شما یکی از رقابتی ترین و پر تقاضا ترین بازارهای کار را در اختیار دارید. 1


اینکه بتوانید به خودتان در رقابت خود برتری دهید ، جایی که به دنبال شغل می گردید به همان اندازه آنچه در رزومه خود دارید مهم است. جستجوی خود را در یکی از این سایت ها شروع کنید و در مسیر خود قرار خواهید گرفت.


1. تاس دات کام


Dice.com با تقریباً 50،000 شغل فنی از ژوئیه سال 2020 ، یک هیئت شغلی است که فقط به مشاغل برنامه نویسی ، فناوری اطلاعات و کارهای مشابه اختصاص دارد. برخی از شرکت های ارسال کننده شغل در سایت شامل نام های بزرگی مانند آمازون ، eBay ، Cisco ، Deloitte و Apple هستند ، بنابراین مطمئناً برخی از بهترین موقعیت های صنعت را در اینجا خواهید یافت.


این سایت همچنین دارای یک بخش اخبار گسترده است که در آن می توانید مقالات مفید و آموزنده ای درباره آخرین روندها و نکات شغلی شغل در صنعت توضیح دهید. بعلاوه ، کیت ابزار شغلی فناوری Dice.com منبعی بی بدیل برای شغل های فناوری اطلاعات است که شامل مشاوره ای عمیق در مورد نحوه قالب بندی رزومه و نامه خود ، مصاحبه موثر و برقراری ارتباط با همسالان خود می باشد.

 

2. icrunchdata


سایت icrunchdata برای شغل های کاریابی که به دنبال مشاغل در داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل برای مهمترین مارک های سراسر جهان هستند ، فراهم می شود. این سایت دارای بیش از 300000 لیست شغلی است که نقش هایی مانند مهندس سیستم های فناوری اطلاعات ، تحلیل گر داده ، مدیر مدل سازی ، توسعه دهنده برنامه ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.

افراد جویای کار می توانند رزومه خود را ارسال کنند و امیدوارند که قابل کشف باشند ، یا به طور فعال در مشاغل ذکر شده توسط هزاران مشاغل با این سایت استفاده کنند. شرکت هایی که از طریق icrunchdata استخدام می شوند شامل Intuit ، Dell ، Sprint ، AMD ، E * Trade و ... هستند. هنگامی که می خواهید کمی از جستجوی شغل خود فاصله بگیرید ، حتماً بخش اخبار icrunchdata را برای کسب اطلاعات از کارشناسان برجسته صنعت و اطلاعات در مورد آخرین روند داغ فناوری بررسی کنید

 

3. TechCareers


شاخه ای از شبکه شغلی Beyond.com ، TechCareers یکی از سایت های جذاب برای افرادی است که به دنبال شغل در فن آوری هستند. هنگامی که در فهرست بیش از 99000 شغل فنی آن از ژوئیه سال 2020 جستجو می کنید ، شرکت های آشنا مانند Coca-Cola ، AT&T ، Fresh Market ، Dish Network ، UPS و غیره را مشاهده خواهید کرد.

خواه به دنبال تبدیل شدن به یک معمار نرم افزار تلفن همراه ، نویسنده فنی ، طراح CAD یا تحلیلگر داده باشید ، مطمئناً گزینه های شغلی بسیار خوبی در TechCareers خواهید یافت. فراموش نکنید که جامعه آنلاین پر جنب و جوش سایت را بررسی کنید ، جایی که می توانید رزومه و نمونه کارها را در آن بارگذاری کنید و با افرادی که می توانند به شما مشاوره ارزشمندی در مورد ورود به صنعت دهند ، شبکه را شروع کنید.

 

 

منابع مفید:

https://canvas.spu.edu/eportfolios/1528/kish_shayan_hotel/
https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/638/junkcarremovals/
http://skb18.blogs.rice.edu/parquet/
https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1785/fbamap/
https://canvas.cornell.edu/eportfolios/473/asatahvieh/

 

4. سایت های غیرصنعتی


علاوه بر سایت هایی که به طور خاص به صنعت فناوری توجه می کنند ، هوشمندانه خواهید بود که به سایت های شغل عمومی نیز برای فرصت ها نگاه کنید.

به عنوان مثال LinkedIn ، بزرگترین سایت شبکه اجتماعی شغلی در ایالات متحده است. منابع و فرصت های تقریباً نامحدودی را در اینجا خواهید یافت و حتی فرصت برقراری ارتباط مستقیم با استخدام کنندگان یا افرادی را دارید که نوع کار شما را انجام می دهند. به دنبال نفوذ یا حرکت در داخل است.

در واقع یکی دیگر از سایت های محبوب استخدام است. ممکن است زنگ و سوت های LinkedIn را نداشته باشد ، اما لیست های شغلی آن فوق العاده متنوع است. می توانید صدها هزار آگهی برای صنعت فناوری / IT در صدها شهر در سراسر جهان در اینجا پیدا کنید.

اگر هنوز در مدرسه هستید ، دفتر توسعه شغلی دانشگاه شما دارای یک وب سایت مفید شامل لیست های شغلی به طور خاص برای افرادی است که می خواهند اولین کنسرت خود را در این صنعت انجام دهند. حتی اگر چند سال بیرون نباشید و به دنبال مشاغل سطح بالاتر باشید ، ارزش دارد که برای هر مورد بررسی کنید.

و گرچه آنها به طور کلی سایت های "جستجوی شغل" محسوب نمی شوند ، برای آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به صنعت علوم کامپیوتر ، وبلاگ های فنی مانند TechCrunch ، Wired ، HostingAdvice ، Y Combinator و حتی Reddit's subreddit را برای IT بررسی کنید.

خط پایین
جستجوی خود را فقط به یک وب سایت محدود نکنید. اگر در چندین مکان جستجو کنید ، بیشترین شانس یافتن شغل را دارید.

صنعت فناوری در حال حاضر در حال رونق است و تا زمانی که ذهن های روشن همچنان به دنبال ایجاد روش های جدید برای ساده سازی زندگی ما هستند ، رشد می کنند. یافتن شغل در یکی از این سایت ها می تواند گامی در جهت دستیابی به یک شغل در فناوری و فناوری اطلاعات باشد.

اسپانسر شده
استخدام یک حرفه ای: تدوین استراتژی مالی خود
یافتن یک مشاور مالی می تواند چالش برانگیز باشد ، اما متخصص مناسب می تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی مالی متناسب با اهداف بازنشستگی خود ایجاد کنید. ابزار رایگان SmartAsset حدس و گمان را از روند خارج می کند و فقط در 5 دقیقه شما را با مشاوران مالی امانت مطابقت می دهد. اگر برای مطابقت با مشاور آماده هستید

منابع:

https://canvas.uw.edu/eportfolios/62702/Wallpaper/
https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1786/giftcard/
https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1787/sheep/
https://blogs.iu.edu/faran/2020/10/22/marriage/
http://vieclam.donga.edu.vn/eportfolios/1/study/

https://blogs.umass.edu/pbharadia/company-registration/

  • رضا ایزدی