هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

هر چیزی که نیاز دارید

  • ۰
  • ۰

پیراهن مردانه، جزء یکی از اساسی ترین نیازهای آقایان محسوب می شود و نقش موثری در استایل دارد. انواع پیراهن‌ مردانه، لباس هایی هستند که هر آقا حتما باید چند عدد از آن ها را در کمد لباس هایش داشته باشد تا با خیال راحت و با توجه به شرایط، آن ها را انتخاب کند. اما خرید پیراهن مردانه مناسب و درست، نیازمند اطلاعات کافی راجع به برخی موارد مهم و اثرگذار می باشد. فراموش نکنید که اگر پیراهنی را دیدید و در همان لحظه از آن خوشتان آمد، به این معنی نیست که انتخاب آن پیراهن، انتخاب دقیق و درستی است.

 

سایز- خرید پیراهن مردانه 

یکی از مهمترین نکاتی را که در هنگام خرید پیراهن مردانه باید رعایت کنید و در عین حال از اهمیت دو چندانی برخوردار است، انتخاب درست سایز پیراهن می باشد.

  • دکمه یقه پیراهن خود را ببندید، اگر بتوانید دو انگشت خود را بین یقه پیراهن و پشت گردنتان قرار دهید، سایز پیراهن مناسب شماست.
  • آستین پیراهن باید به اندازه کافی بلند باشد تا وقتی شما بازوی خود را خم می کنید، سرآستین پیراهن شما به دور مچ کشیده نشود.
  • اندازه بودن سر آستین نیز از اهمیت برخوردار است. شما باید بتوانید بدون باز کردن دکمه های سرآستین، پیراهن خود را به تن کنید.

پارچه-خرید پیراهن مردانه

با توجه به نیاز شما برای استفاده از پیراهن، انتخاب پارچه مناسب راحت تر اتفاق می افتد. اکثر آقایان پیراهن را برای فضاهای رسمی و یا سرپوشیده مانند محل کار استفاده می کنند. البته اگر پیراهن را برای یک مراسم و مهمانی می خرید هم نگران نباشید، پارچه ها مشخص می کنند که شما از پیراهن چه انتظاراتی دارید.

 

برای خرید پیراهن مردانه، به اندازه قد و بلندی آن توجه کنید

شما به دو صورت می توانید بلندی و اندازه بودن پیراهن خود را تست کنید. اگر می خواهید پیراهن خود را روی شلوار قرار بدهید، باید بلندی آن تا جیب های شلوار باشد. اما اگر پیراهن را درون شلوار قرار می دهید، پیراهن مد نظرتان را بپوشید و آن را درون شلوار بگذارید. سپس دستان خود را بالا بگیرید، اگر پیراهن از شلوار خارج شد، این مدل برای شما کوتاه است و باید به سراغ مدل های بلندتری بروید. با این روش ساده، می توانید پیراهن خود را به درستی انتخاب و خریداری کنید.

 

رنگ پیراهن یک راهنمای دیگر برای خریدن پیراهن مردانه می باشد

در راهنمای خرید پیراهن مردانه توجه داشته باشید آقایان می توانند رنگ پیراهن را طوری انتخاب کنند که یا به رنگ پوست، یا به رنگ مو، یا به رنگ چشم آن ها بیاید. همچنین می توانند رنگ پیراهن خود را با توجه به موقعیت و یا مکانی که در آن قرار می گیرند، خریداری کنند. بعضی از رنگ های پیراهن، مثل سفید و یا مشکی هرگز از مد نمی افتند و شما می توانید با بیشتر استایل های خود این رنگ ها را ست کنید. البته انتخاب رنگ پیراهن، کاملا یک سلیقه ی شخصی است و شما به دلخواه می توانید، هر رنگی را که دوست داشتید، خریداری نمایید. توجه فرمایید، که قرار گرفتن در هر کدام از فصول سال می تواند، به شما در انتخاب رنگ پیراهن کمک کند. برای مثال پیراهن هایی با رنگ های روشن، برای فصل تابستان مناسب و خنک می باشند.

منبع: خرید پیراهن مردانه

  • ۰۰/۱۲/۰۸
  • رضا ایزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی